keskiviikko 25. helmikuuta 2015

Tylsä juttu tylsästä lempparista

Eli siis Erisanin hoitava puhdistusgeeli. Se ei tuoksu miltään, on tylsän väristä eikä tee mitään jänskää. Paitsi pitää mun ihon puhtaana ♥

Pölynen patteri, yäk.

Ensimmäisen kerran luin koko tuotteesta Ostolakossa-blogista. En ollut ennen kiinnittänyt kaupoissa mitään huomiota koko Erisan-merkkiin. Tylsän näköiset purkit ja hajusteettomuus ei ainakaan silloin vetänyt mua puoleensa.



Ostin kuitenkin purkin testiin. Eikä se ollut suurta rakkautta. Tuote on paksua valkoista geeliä, ja maistuu pahalle jos sitä menee suuhun. Se ei tunnu iholta oikein miltään. Ei nipistele, kiristele tai tunnu oikein kauheasti kosteuttavankaan.

Mutta silti. On siinä tylsässä purkissa vaan jotain taikaa. Iho pysyy puhtaana, vaikka mun työ on vähän hikistä ja likasta, ja ihon tukkeutumisen vaara on suuri.

Ehkäpä tän nerokkuus piileekin yksinkertaisessa inci-listassa.

Mulla on tapana poistaa meikit eka kookosöljyllä ja sitten hieron naamaan Erisania.
Ja hyvä tulee.

Suosittelen lämpöisesti kaikille ihotyypeille. Paitsi ehkä saharan autiomaan kuivuus -naamoille.

Erisan maksaa kaupoissa jotain 4 euroa. Ehkä. Jotain sinne päin. Ei mitään konkurssiin vievää ainakaan.

Ps. Erisan saa kyllä vähän aikaa tyytyä toimimaan pelkkänä aamuputsarina, kun iltaputsarina testiin pääsi Nubian heritagen african black soap. Saa nähä, mitä iho tykkää.

2 kommenttia:

  1. Mulla on tuo erisan ollut käytössä vuodesta toiseen, luottotuote siis :) Ja minä myös hankein black soapin sille kaveriksi, mutta en lopulta kuitenkaan oikein tykännyt. Käytän sitä satunnaisesti.

    VastaaPoista
  2. Mullakin loppui saippuakokeilu lyhyeen, kun naama meni tukkoon :( mutta vartalonpesuun se on loistava :-)

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi! :-)