maanantai 16. helmikuuta 2015

Petipään mustikka alias paras muotoiluvoide

Eli siis Tigi Bed Headin Small Talk - muotoiluvoide :)

 Tuoksuu mustikalta ja näyttääkin ihan mustikalta :



Pullon kyljessä on kolme lupausta: thickifier, energizer, stylizer. Eli tuuheuttaa, energisoi, muotoilee. Tuuheutta tämä kyllä tuo, mutta energiaa? Kaipa mun hiukset pirteämmiltä näyttää kuin ilman tätä :D

Käytän Small talkia föönauksen alla, ja syy miksi tämä mun mielestä on paras muotoiluvoide on se, että tämä tuuheuttaa, mutta ei kuitenkaan kuivata hiuksia. Toisin kun tässä, useimmissa mun kokeilemissa tuuheuttavissa tuotteissa on denaturoitua alkoholia, joka kuivattaa hiuksia.

Tämä jättää hiukset sileiksi, ja tuuheiksi. Tuotteessa on  myös vähän pitoa, jos esimerkiksi pyöröharjan kanssa kuivaa.
Mun hiuksilla on paha taipumus mennä inhottaville pötköille, siis vähän niinkun hiukset tarttuvat yhteen. Tätä tuotetta kun käyttää, hiukset pysyy eroteltuina.

Tuote on tosi riittoisa, sillä tämä pullo on ollut mulla varmaan kaksi vuotta, ja on vielä yli puolillaan. Kuivaan hiukset kylläkin vain ehkä kerran viikossa.

Tuotetta voi ostaa esimerkiksi Sokoksen verkkokaupasta  hintaan 26.90e tai Beautybaystä hintaan 14.30e.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi! :-)